Misha Miller a strălucit la Cannes, dar nu pentru un rol într-un film, ci pentru a-și revendica un loc special în lumea influenței digitale. Artista a fost premiată în cadrul WIBA Awards 2025 (World Influencers and Bloggers Awards) cu distincția „Singer of the Year”, la categoria Most Influential Personalities in Social Media World.

„A fost emoționant și sunt foarte recunoscătoare! Eram înconjurată de oameni pe care îi admiram în online, iar acum am avut ocazia să fiu nominalizată și să prezinte la același eveniment cu ei”, povestește Misha Miller.
WIBA o gală care are loc în timpul Festivalului de Film de la Cannes, organizată anual pentru a reuni influența din întreaga lume. Scopul este de a celebra creatorii de conținut, de a încuraja colaborările și – de ce nu – de a lega prietenii dincolo de ecrane.
MATERIALE EXCLUSIVE
Premiul “Singer of the Year” vine ca o recunoaștere a impactului global tot mai mare pe care Misha Miller îl are în mediul online. Iar hitul internațional „Bam Bam” ia adus visul mai aproape de realitate – acela de a crea muzică care se aude în toate colțurile lumii.
„Mă bucur că o piesă în limba română a ajuns atât de departe și sper că și alte piese pe care le voi lansa să aibă aceeași evoluție ca ‘Bam Bam’.”, a completat artist .
„Am fost plăcut surprinsă să văd că mulți oameni de la eveniment, din diferite, mă recunoșteau după piese. Abia atunci am realizat cât de mare a fost, de fapt, impactul.”
Pe covorul roșu, Misha a fost alături de nume mari precum Ciara, Naomi Campbell și Cara Delevingne. La gala WIBA, a fost văzută socializând cu mega-influenceri din Asia, America și Europa, precum Jessi de Oliveira, Lion Field Music, Liil Khuramov.